Re: DVI problem

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 08:02:39 MET

> Samsung Syncmaster 172T, Gigabyte ATI Radeon 9200 - na
zlaczu DVI
> wykazuje zaklocenia....

Ja tez walcze z ta sama karta ale z innym monitorem. Mam
kabel DVI/DM firmy Seven connectline (50PLN). Nie mam
zadnych zaklocen tylko ze monitor chodzi jedynie 800/600 i
1024/768. Skalowanie ustawia sie automatycznie (+) natomiast
nie dziala contrast (nie wiem czy to normalne) tylko na
obydwu guzikach brightness. Monitor startuje dopiero na
starcie Windows... nie wiem czy przez DVI nie ma mozliwosci
obslugi biosu kompa??
Dzisiaj chce kupic zwykly kabel VGA i zobaczyc jak to
wszystko dziala.

Robert