Re: TEAC czy LiteOn?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 02:09:41 MET

On Tue, 10 Feb 2004 20:05:25 +0100, "Kokopiko"
<kokopiko_at_ekipa.lublin.pl> wrote:

>Ja mam LITE-ON zwykły CD-ROM.
>Jak zacznie kręcić płytą to zapominam o całym świecie, jak i o winampie :-)

Wiesz - nie znasz dnia ani godziny... W domu mam nagrywarke LG. Tak,
to kiepskie LG. W firmie mamy Yamahe. Ze domowa nagrywarka dziala to
wiem bo jej sie dioda zapala. Ze firmowa Yamaha konczy sesje to
wszyscy w firmie wiedza bo odglos porownywalny z pralka automatyczna
na wirowaniu bez zwolnionego aretazu bebna albo z fleksem szyne
kolejowa przecinajacym wydaje. A i plyty kiepsci maksymalnie - juz
pare razy cd-rw tak uwalila ze nie byla w stanie sie z tego wyplatac -
plyta do d... i koniec jej zdaniem. Oczywiscie domowa nagrywarka LG
spokojnie plyte czyscila i dalej mozna bylo uzywac...

Tak wiec poza "renoma firmy" jednak zalezy jaki egzemplarz sie trafi.

--
Darek