Re: mysz optyczna czy kulkowa ?

Autor: pre (nobody_at_nowhere.com)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 01:51:44 MET

Użytkownik "atomiz" <atomiz_at_op.pl-nospam> napisał w wiadomości
> Osobiście mam a4tech rp-649 (optyczna, radiowa, 2 scrole).
> Kosztuje naprawdę niewiele a jest godna polecenia.
> Dodatkowo w komplecie 4 aku. i ładowarka w nadajniku.
> Kiedyś zastanawiałem się nad mx700 logitecha ale na szczęście jej
> nie kupiłem a ten a4tech ma to samo i kosztuje 1/3 mx'a.

tylko ze roznica w jakosci jest PORAŻĄJĄCA na korzysc MX oczywiscie.

Zalezy ile masz kasy i doc zego potrzebujesz myszy.
Jelsi niegrasz lub grasz od czasu do czasu to jakiś Logitech BJ69 (U69)
pownien wystarczyć. Nie bierz zadnych a4techow.

Ten Logitech kosztuje ok 60-70zł

Kulka to przeżytek.. juz nawet Razer nierobi kulek tylko optyki