Re: [3DMark] uleglem magii liczb ;-)

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 01:29:36 MET

> ZERO

Hihi... A myslalem, ze to bedzie widac, ze to taka mala prowokacja...

Bardziej bylem ciekaw komentarzy, bo wyniki to sobie na Tom's-ie obejrzalem
(2700-2900 w zaleznosci od procesora na GF2MX/64meg).

Acha... Karta dokladnie to GeForce2 MX 400, 64meg DDR 64-bit by Winfast (ale
kupilem OEM-a, wiec nie podam dokladnego modelu Leadteka).

Co do mojego wyniku to wychodzi mi ca. 2500, ale mam Durona 1000 na std
ustawieniach - testy na Tomsie byly robione na Athlonie (FSB 266). Poza tym
cosik mam belejakie pamieci - do stabilnej pracy nie wytrzymuja raczej CL2,5
(tzn chodza, ale zdarzaja sie pady raz na jakis czas) i ustawilem CL3.

--
pzdr.
MiW