Re: Zas. Enlight i wymiana wentylatora

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 23:36:15 MET

"Wojtas" <wojtas9988_at_wp.pl> wrote in news:c0bbul$dul$1_at_mamut.aster.pl:

/ciach.../

> Ja wymienialem. Oczywiscie, ze sie da. Wystarczy przeciac kabelki i
> zlutowac z kabelkami od wentylatora.

Dzieki ! A czy nie lepiej kupic wentylator podlaczany do zlacza na plycie
glownej ?

> Polecam wenylator PAPST 8412NGL, ja taki wlasnie wmontowalem i np.
> teraz nie slysze kompa :)

Mam nadzieje, ze osiagne taki sam efekt ...sprobuje jednak na poczatek z o
wiele tanszym sprzetem - mysle o wentylatorze Arctic Pro z termostatem.

> Moja strona o wyciszaniu PC-ta: http://www.astercity.net/~wojtas99/

Aaa... to Ty jestes tym allegrowym "magikiem" od radiatorow na HDD ! :-)

Pozdrawiam,
Wojtek

P.S. Myslalem o ogromnym radiatorze na procesor (Cel 633), ale na Allegro
nie widze takiego sprzetu.