Re: plyta i procesor, czy to bedzie dzialac?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 21:47:36 MET

On Tue, 10 Feb 2004 17:35:25 +0100, "Zhan" <zhan_at_op.pln> wrote:

> Tak sie sklada, ze widzialem te liste przed napisaniem na grupe ale tam nie
> ma napisane ani ze jest "OK" ani "not support".

Może po prostu taka konfiguracja nie została przetestowana?
I wcale bym się nie zdziwił... nikt normalny nie wkłada na i845 na FSB
400 procka na FSB 800 MHz bo i po co.
Zdarzyło mi się parę razy włożyć w celach testowych na i845PE (533) P4
na FSB 800 ale do pracy takiej konfiguracji nikomu nie polecam.

--
Pozdrawiam
  Bartek