Podajnik papieru w HP LJ 6L i HP LJ 1100

Autor: Bobek (bobek_at_bobek.net.org.gov.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 21:57:59 MET

Witam!

   Mam dwie drukarki HP LaserJet 6L i HP LaserJet 1100. I w obu mam ten
sam problem - podajnik do papieru. Wygooglowałem już, że problem wynika
z wady fabrycznej separatora papieru i swego czasu HP nawet wysyłał je
wszystkim chętnym bezpłatnie. Teraz jednak już nie wysyła i trzeba sobie
kupić. Mam więc pytanie do kogoś, kto miał z tym sprzętem do czynienia:
czy w tym pakiecie był sam separator, czy też była jeszcze rolka do
podajnika?
   Moje pytanie wzięło się z przeglądania allego. Można tam bowiem kupić
zarówno sam separator, jak i separator łącznie z rolką do podajnika.

LJ 1100:
lub

LJ 6L:
lub:

Opisy powyższych aukcji są niejasne, a nie chcę wywalać zbędnie
pieniędzy, jeśli wystarczy tylko separator.

--
Pozdrawiam,
Konrad