problem z d¼wiêkiem na p³ycie MSI

Autor: ros (ros_at_NOSPAMmaster.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 21:49:39 MET

Witam

Mam problem z kompem na p³tyce MSI z zintergowan± muz± i graf±. Problem
polega na tym, ¿e podczas odtwarzania muzyki wystarczy przeci±gn±c
jakie¶ okno, b±d¼ wys³aæ lub odebraæ wiadmo¶æ na gadu gadu, przesun±æ
pasek przeszukiwania i ju¿ s³ychaæ jak muza zwalnia(jakby siê d³awi³a).
Komp pracuje na duronie 1,1 (nie krêcony) i 128 ramu, pod XP. My¶la³em,
¿e to wina karty muzycznej, zamontowa³em SB Live i doda³em 256 ramu -
prawie bez zmian. No i nie wiem za co siê z tym teraz zabraæ, macie
jakie¶ pomys³y ???

Z góry wielkie dziêki!

--
ros_at_master.pl