Re: Celeron333 - czy koniecznie wentylator

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 21:18:55 MET

Użytkownik "Michał Kania" <black_grizzly(wytnij_to)@op.pl> napisał w
wiadomości news:c0bchr$76f$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Witiia" <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> bys

> Fakt troche przesadzilem. Ale wszystko zalezy od czegos. Jezeli miales
> standardowy coolerek i wysiadl wiatrak to prawdopodobnie radiator bedzie
sie
> mocno nagrzewal. Dla bezpieczenstwa kupilbym wentylka za jakies 9 zl :)
> --

Z tym p166 to faktycznie przesada. Ja mam orginalnego Compaq DP4000 i tam
standardowo do pII233 jest jedynie duży radiator. Szczerze powiedziawszy
budowa tego typu komputerów jest naprwdę godna podizwu i naśladowania
(niestety nie w erze pIV czy Athlona XP ; ).

--
i NET, www.inet.one.pl    -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".