Re: ASUS A7N8X DELUXE + ZALMAN CNPS7000A

Autor: Marcin Kukuła (marcin.kukula_at_neostrada.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 20:12:12 MET

Użytkownik "duch" <duch_at_biz.pf.pl> napisał w wiadomości

> Zdradz mi tajemnice w jaki sposob udalo Ci sie zalozyc CNPS7k na te
plyte???

Ja też mam ten coolerek tyle, że wersję całomiedzianą. Ale wymiary sa takie
same jak alu.
Spasował idealnie. O nic nie haczy o nic nie zawadza.

Chodzi sobie na niekręconym athlonku 3000. Temperatura ani razu mi nie
przekroczyła 50 stopni C.
I to na najniższych obrotach. Cały czas tak chodzi.

Cisza, chłód i spokój.

Pozdrawiam,
Marcin,