Monitor Dell 1702FP problem

Autor: Robert_As (robert_as[nospam)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 19:40:28 MET

Chcialem zapytac o kilka spraw bo dopiero co podlaczylem
monitor a nie mam zadnej instrukcji. Pozdlaczylem kablem DVI
i obraz startuje dopiero w Windowsie ..a jak wejsc do biosa
??
Po drugie czy jest mozliwe ze w DVI pracuje tylko do
1024/768 czy to kwestia jakichs sterownikow bo chociaz z
danych wynika ze 1280/1024 tez powinno byc to u mnie nie
dziala. Moze powinny byc dwa kable a ja mam tylko jeden ??
Dziala tylko regulacja Brightnes a Contrast jest nieaktywna
chociaz guziki dzialaja ale obydwa uruchamiaja tylko ta
pierwsza opcje.. moze to tez DVI.
Ot i tyle problemow....
Dzieki za wszelka pomoc
Robert