Re: Jak podkręcić Athlonka???

Autor: Nathan (nbqx_at_o2.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 14:40:38 MET

Dnia 2004-02-10 14:29, Użytkownik Piotr napisał:
> Siema!
> Posiadam Athlona 2600+ i plyte Asusa A7N8X Deluxe.
> Moje pytanie to: Jak ustawic w biosie najefektywniejsza konfiguracje tak,
> azeby nie poczuc smrodu spalenizny a spotkac sie ze znaczna wydajnoscia,
> powyzej 2 ghz;-)?

drobnymi kroczkami, powoli...najpierw glaszczesz
obudowe, powoli podkradasz sie palcem do
wlacznika...z uczuciem naciskasz jego chropowaty
przycisk. Twoje palce niech popelzna do
klawiatury...niby skrzydla motyla nacisna [DEL]
Musnij jesczcze raz klawiature i przejdz dalszych
czynnosci. Powoli podnos FSB, za zacznie byc
cieplo...cofnij sie do poczatku, pomin nieistotne i
pozwol by wszystko potoczylo sie samo, by system cie
wpuscil i pozwolil uruchomic to i owo...Jezeli
zadziala mozesz zaczac od poczatku, z wiekszym
naciskiem.....a jezeli nie...coz idz na piwo z kumplami.
;-)

--
Pozdrawiam Nathan
#Spadochroniarze to ludzie,  którzy schodzą z drzew,