Re: Szybki skaner ?

Autor: macminer (macminer-bezsmieci_at_polbox.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 13:41:14 MET

Roman Rumian wrote:
> Witam,
>
> macminer wrote:
> (...)

> i właśnie o to chodzi - jaki skaner z podajnikiem i >6 stron/minutę
> warto kupic ?

Kup, jaki chcesz (profesjonalny Epson, Microtek czy HP, raczej unikać
Musteków, Plusteków, Agf itp.), ale przede wszystkim dopytaj się o
warunki gwarancji i serwis pogwarancyjny.

Z Epsonów może być np. GT-15000 + podajnik (16s/min, 2 interfejsy +
FireWire jako opcja, lampa bez nagrzewania - działanie natychmiastowe).
Ewentualnie GT-1000 Pro, ale tego pewnie już nie dostaniesz.

Microtek TS 1505u też jest niezły - tylko, że jest to skaner rolkowy,
więc wyłącznie do pojedynczych kartek (ale ma za to możliwość skanowania
dwustronnego). Dodatkowo w cenie masz FineReadera i pełnego Acrobata.

HP 5550C sam w sobie jest OK. Mam jednak bardzo złe doświadczenia z
serwisem HP - w jednym z droższych modeli coś się zepsuło (nie chciał
się skalibrować), a było już po gwarancji. Najpierw byliśmy odsyłani od
Annasza do Kajfasza, a w końcu ktoś nam powiedział wprost, że HP nie
naprawia skanerów i ewentualnie mogą nam zrobić łaskę i sprzedać nowy
identyczny za 80% ceny. Zwróć też uwagę, że dostajesz z nim ReadIrisa, a
nie FineReadera, a do polskich dokumentów ReadIris pasuje jak pięść do nosa.

--
macminer aka Maciej Górnicki