PowerColor R9000 TV-OUT - Pytanie...

Autor: łukasik... :-/ (my.email_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 13:24:07 MET

witam
ostatnio zakupilem ta karte i mam z nia maly problem. a dokladnie z wyjsciem
TV-OUT (composite).
otoz jezeli karta jest polaczona z TV to przy starcie komputera obraz na
monitorze "migocze" (w tym samym czasie obraz na TV jest idealny). dzieje
sie tak tylko przy starcie komputera do zaladowania systemu (Win XP) i tylko
jesli komputer jest polaczony z TV. w kazdej innej sytuacji wszystko jest
idealnie. czy ktos z Was wie czemu tak jest? i jak sie tego pozbyc?
tak na wszelki wypadek podaje info ktore wg mnie moze sie przydac ;)
- monitor - 14" (jakis stary Deawoo)
- plyta K7VZA z BIOSem v.3.7
z gory dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam