Chieftec 360-202 czy 360 -302 DF

Autor: Zino- (parczew_at_procommerce.lodz.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 12:35:55 MET

Witam serdecznie. Właśnie podjełem decyzję o wymianie mojego dotychczasowego
zasilacza nawet nie wiem jakiej firmy ( napisane tylko - wyprodukowano dla
JoyKomputer ) na coś porządniejszego. Wybór mój padł na firmę Chieftec. Ale
mam dylemat czy warto dopłacić 40 zł i mieć wersję z dual funem i aktywnym
PFC. Zależy mi przede wszystkim na cichej pracy i trzymaniu napięcia.
Z góry dziekuje za wszelkie porady i sugestie

--
Config : Płyta Epox 8RDA3I,AMD 2,500 Barton BOX, Sapphire Radeon 9600 Pro,
HDD Samsung 80 GB 7200 rpm, CDRW Teac W540E, CDR LG x48