Powoooooolna hibernacja

Autor: Maciej Wójcik (maciej.wojcik_at_NOSPAMpdaclub.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 09:44:18 MET

Witam!
Po niewielkich zmianach w konfiguracji mojego komputera i reinstalacji
systemu, mam problemy z bardzo powolą hibernacją. O ile poprzednio proces
zamrazania trwal kilkanascie sekund, to teraz trwa nawet 5 minut! Wydaje mi
się, ze może to być wina zasilacza, który może po prostu nie wytrzymywac
obciazenia, ale o ile system pracuje dosc stabilnie, to wydaje mi się, ze
taka mozliwosc można wykluczyc.

Moja konfiguracja:
Plyta glowna: AsRock K7S8XE
Procesor: AMD Duron 1400 (podkrecony do 2100MHz)
Pamiec: 512MB DDR400 Kingston
Dyski: 2* WD Caviar 80GB 8MB cache
Napedy optyczne: DVD-ROM i DVD-/+RW
Karta graficzna: Radeon 9500
Oprocz tego karta dzwiekowa i sieciowa WiFi.
System: Windows XP Pro SP1

Poprzednio zamiast tych 2 dyskow miałem jeden - Samsung 40GB 2MB cache i
karte graficzna GF2 MX400 zamisat Readeona.

Gdzie może lezec problem? Z gory dziekuje za pomoc.

--
Pozdrawiam,
Maciej Wójcik::WaRsZaWa