ABIT IC7-G + RADEON 9500 - co jest grane?

Autor: JOKER (michallomnicki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 10:46:06 MET

Witam.

Mam nastepujacy problem.
Moze ktos sie z nim zetknal:

Mam taki zestaw Abit IC7-G, PIV 2.4, 2x256 Geil PC-400, i miedzy innymi
Radeona 9500. System Windows Xp SP1. Sterowniki do Radka standardowe, bez
odblokowywania potokow. I problem polega na tym, iz na animacjach 3D np w
3DMarku2001 lub w programie narzedziowym AtiTool obraz sie "przycina", mimo
tego ze w 3Dmarku mam 12000 pkt. Ta sama karte podlaczalem pod zestaw na
athlonie i epoxie z win98 i efektu "przycinania" nie ma. Nie wiem co jest
grane, czy moze uszkodzony Abit? czy moze winxp sobie nie radzi w tej
konfiguracji? Nadmienie ze mialem mozliwosc przetestowania 5 takich radkow
na moim sprzecie. Nie probowalem jeszcze z win98 na moim sprzecie...ale czy
to moze byc tego przyczyna?

Pozdrawiam Nateck