USB- blokuje komputer?

Autor: Chilli (szostka2_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 09:47:40 MET

Witam
Mam następujący problem, zainstalowałem na płycie FIC PT-2600 śledzia z 2
wejściami USB, ponieważ chciałem podłączyć nową drukarkę Lexmarka z 605.
Zainstalowałem Windowsa 98 druga edycja , wszystko niby w porządku wyszukał
drukarkę , zainstalował,ale kiedy wyłączę komputer , nie chce się włączyć .
Problem znika jeśli wyłączę z kompa kabel usb od drukarki. Czarna magia.
Mam delikatne przeczucie że może to wina napięcia, zasilacz jest 230v, a na
USB mam napis 300v, ale jak komp chodzi i podłączę drukarkę to wszystko
pasuje.
Może macie jakieś doświadczenia.
Dane komputera:
płyta główna FIC PT-2006