Re: [OT] 3D Mark jak zaspokoić dzieciaka

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 09:05:56 MET

JorMunGanDur wrote:
> User_____<'Daniel 'CormaC' Bartosik'>
> E-Mail___<cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl>
> MessageID<news:c07v95$7am$2_at_helios.nd.e-wro.pl>

> Czy ty nie rozumiesz że ten benchmark nie jest pewny ani miarodajny

Mowilem QRWA O TYM SAMYM KOMPUTERZE PO REINSTALACJI i jezeli po niej wynik
nagle spadl o 2000pkt, to znaczy, ze cos jest z systemem nie tak. I nie
wmowisz mi, ze 3DMark jest az tak bardzo niemiarodajny i daje az tak bardzo
losowe wyniki, ze nad takim spadkiem punktacji mozna przejsc do porzadku
dziennego. Bo gry dzialaja "poprawnie". A moze moglyby dzialac "poprawnie +
np. dodatkowe 10fps"?

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik   ::  "Life can be for living         ::
:                               ::   Just try and never give in!"    :