Re: napięcie Athlon Barton 2500+

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 08:38:37 MET

Cześć,

> Czy u was też tak jest: Na płycie A7V600-X przy ustawach nominalnych
> dla tego Bartona czyli 1,65V, Hardware monitor z Biosu pokazuje 1,82V
> i programy windowsowskie czyli np Aida czy Pc probe też to samo. Może
> efektem takiego "nietrzymania napięcia" (jeżeli to jest to, a może
> przekłamania Biosu?) są temperatury jakie mam 55-65 stopni. Jak to
> jest u tych co mają podobny config.

Zarówno temperatury jak i napięcia to tylko mniej lub bardziej przybliżony
obraz rzeczywistości ...
Przydają się głównie do wyznaczania różnic w chłodzeniu i zasilaniu ale pod
warunkiem zachowania tej samej płyty w czasie badań ...
Przejmować należy się niestabilnością systemu a nie tymi liczbami ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."