[Help request] Monitor niszczy moje oczy...

Autor: Coin (coen_at_interia.pl)
Data: Tue 10 Feb 2004 - 00:28:59 MET

Mam jakiegos zdezelowanego Daewoo 15'' (zdezelowany w sensie, ze ma
jakies...minimum 8 lat). A jak wiadomo monitor nie jest rzecza, ktora lekka
reka moge oddac do serwisu na 2 tygodnie.

Objawy sa nastepujace:
W rogach jest niewyrazny ( z czego najbardziej w lewym gornym - np. w
wiekszosci aplikacji menu 'Plik' jest tak zamazane jakby krotkowidz probowal
wypatrzyc w zaroslach oddalonych o 500 metrow malego jezyka), a ostatnio
nastapilo cos co dosc mocno mnie irytuje: otoz ekran robi sie raz ciemny,
raz jasny...(szczegolnie w grach, podczas ogladania filmow itd... mniej
zauwazalne podczas pracy na 'okienkach')... tak jakbym krecil suwakiem od
jasnosci (tym z narysowanym sloneczkiem :P )

Pytanie moje brzmi: Czy monitor ten jest do odratowania ? (nie bardzo mnie
stac na zakup nowego) Czy ktos mial moze podobne objawy? (tzn chodzi mi o
monitor... bo czlowiek to ciezko zeby w rogach byl niewyrazny) I przede
wszystkim czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac taka naprawa ?

Bede wdzieczny za pomoc. Pomozcie chronic moje biedne oczy ;)

Pozdrawiam
Coin