Re: Wycinać czy nie...

Autor: (szpila_at_SPAMISKOdreamteam.com.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 22:51:59 MET

Użytkownik "Michael" <no_at_spam.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jakiś miesiąc temu pozbawiłem mój zasilacz, Codegen, kratki przy
> wentylatorze zastępując ją ładnym grilem. Wentylator wymieniłem na
> CoolerMastera. Komputer pracuje ciszej, powietrze wydobywające się z
> zasilacza jest wyraźnie chłodniejsze...
> Czy warto wycinać kratki od strony wewnętrznej? Tzn. od tej z z której
> wychodzą kable zasilające itp.?

niezly pomysl to nie przyszlo mi do glowy... jak juz pozbawiles sie
gwarancji to TNIJ...
i napisz jaki efekt... zapsuc wiecej nie zepsujesz ;-)

ja wziolem sie za obudowe wyciolem dziure pod zasilaczem i wsatwilem wentyl
wyciagajacy
i zrobilem dziure w prawej czesci obudowy (nad prockiem) zeby mial "swieze
powietrze" ;-)

--
Marcin <szpila> Szybilski