Re: koszt eksploatacji drukarki laserowej

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 20:12:04 MET

Użytkownik "woj" <wmhistkr_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> O ile wiem, Oki to nie laser, tylko LED-ówka. Nie bardzo wiem, czy różnica
> jest poważna, ale jakoś intuicyjnie nie mam przekonania. Niesłusznie?

Z tego co wiem, mianem "laserowa" potocznie określa się technikę druku
opartą o bęben światłoczuły po prostu, a gdzie jest laser a gdzie led to
mało kto wnika. OKI nie jest na pewno jedynym producentem LED. A tak BTW.
technologia LED daje szanse na mniejsze koszty serwisu w razie awarii źródła
światła, przy czym same diody LED są przecież bardzo trwałym elementem.

WL