Re: koszt eksploatacji drukarki laserowej

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 19:24:11 MET

> Dlaczego? Wyjaśnij, please! W Chipie dostał bardzo dobre oceny za relacje
> możliwości/cena. Na grupie kiedys czytałem, że czasem bywają problemy z
> pobieraniem papieru - i trzeba go bardzo dokładnie wkładać. Ale poza tym
> raczej tego Samsunga polecano. Przy tym jest naprawdę niedrogi (w Vobisie
> 659 zł).

To ja mam tego Samsunga i ja pisalem o dokladnym wkladaniu papieru. Ale
dotyczy to tylko podawania recznego po 1 kartce. Normalnie wkladasz
papier do szuflady (jak w ksero, nic sie nie kurzy i nie brudzi jak to w
wielu drukarkach z paiperm na wierzchu bywa) i nie przejmujesz sie
niczym do momentu az Ci sie skonczy i trzeba zaladowac :)
Tak wiec jeszcze raz prostuje - nie ma problemu z normalnym pobieraniem
papieru, a jedynie wkladajac kartki do podajnika recznego trzeba to
robic rowno. Wydrukowalem juz chyba z 400-500 stron i nie widze na razie
zadnych problemow. A w razie czego sa 2 lata gwarancji...

--
Pzdr.
Shield.