Re: zasilacz buczy :)

Autor: Politan (politan_usun_to_at_tlen.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 19:24:45 MET

> To raczej nie to. Nie chodzi o piszczenie ale o buczenie takie jak slychac
> np przy transformatorach na stacjach energetycznych (oczywiscie nie az tak
> glosne :)). Wsadzilem na chwile zasilacz kumpla Rubikon 300W i tego nie
> slychac.

Witam,

Proponuje, zeby dac sobie spokoj na tej grupie, ze ModeCom jest markowym
zasilaczem, przeciez Codegen tez jest jakas tam marka.
Ostatnio zmienielem kompa, zmienilem tez zasilacz na ModeCom 360 i jakie
bylo moje zdziwienie, kiedy moj stary NoName 235W pojechal na ustawieniach
na ktorych ModeCom wywalal system po kilku minutach mocnego stresu, dobrze,
ze sklep na moje argumenty zgodzil sie przyjac zasilacz, teraz kupilem
Fortrona 300W i jest duzo lepszy od tego szajsowego ModeComa 360W.
Co sie porobilo, kiedys jak kupilem wzmaczniacz 100W, to jak sie dalo powera
to szyby lecialy, tetaz 1000W nie ma takiego powera, coraz wiecej jest
mertekingu zamiast normalnych specyfikacji.

Pozdrawiam
Leszek