Kto ma Arctic Cooling Cooper Silent 2L? Jest rzeczywiscie bezglosny?

Autor: Daniel (d2w_at_n0-SpaMM!!!.!!!.000.Nospam.wp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 18:38:19 MET

Czy ktos ma Arctic Cooling Cooper Silent 2L i moze mi powiedziec jak mu
dziala?

Bo wlasnie taki kupilem ale w najnizszym trybie (L - 1500RPM) kiedy powinien
miec 13dB jest slyszalny nawet z paru metrow (test w zamknietym pokoju,
odlaczone cd i hdd czyli zadnych zrodel halasu poza tym wentylatorkiem i
zasilaczem ktory mam bezglosny). A spodziewalem sie ze ten wentylator bedzie
bezglosny. Czy wszystkie wydaja taki halas czy tylko moj egzemplarz?
Podkreslam ze interesuje mnie tylko tryb 1500RPM.

Pozdrawiam

--
Daniel