wadliwe glosniki, karta muzyczna czy cos innego?

Autor: Adam (lajmen_at_lajtowcy.org)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 17:35:05 MET

Kupilem glosniczki do kompa. Po wpieciu ich do karty
muzycznej i do pradu zaczely wydawac z siebie modulowany dzwiek o
duzym natezeniu. Po wlaczeniu muzyki byla ona bardziej jako tlo do
szumow. Procedura diagnostyczna nakazala mi sprawdzenie ich w moim
kompie - efekt byl TEN SAM. Stalo sie dla mnie jasne, ze to glosniki
sa skopane. Siostra zawiozla je do sklepu, ale tam dzialaly poprawnie.
To mnie bardzo zdziwilo, postanowilem sprawdzic jeszcze u kumpla, u
niego tez pracowaly bez szumow. Jest to problem, z ktorym jeszcze
nigdy sie nie spotkalem i wlasciwie nie mam pojecia, co z tym zrobic.
DLaczego jedne zachowuja sie tak dziwnie, a inne nie? Problem lezy w
glosnikach, czy karcie muzycznej?
Jakies wskazowki? Z gory bardzo dziekuje za pomoc

pozdrawiam
Adam Lomnic