problem z TVOUT w laptopie z S3 Savage IX

Autor: Tomek (tmankowski_at_wzieu.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 16:58:23 MET

Witam!

Mam problem z zarzadaniem wyjsciem TV w laptopie z karta S3 Savage IX.
Sciagnalem juz najnowsze sterowniki i mam teraz w ustawieniach karty dwa
monitory do wyboru:
1. Standardowy wyswietlacz LCD - laptopa
2. Standardowy monitor
Zaden z nich nie ma w ustawieniach "zaawansowanych" zakladki dotyczacej TV
OUT.
Co powinienem zrobic zeby wlasciewie zarzadzac wyjsciem?
Czy ktos moglby mi powiedziec czy jest narzedzie do zarzadzania TV OUT'em na
S3 takie jak TV tool na nVidie??

Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Tomek