fax modem + scaner+drukara

Autor: s2o2.pl (s-2_at_o2.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 16:46:01 MET

Witam.
koles mnie prosil zebym mu zrobil cos takiego: ma on faks-modem i skaner i
chcialby zebym mu to polaczyl by dzialo tak:skanuje :a pozniej-co
zeskanowal- by mogl wyslac faks-modemem.
a odebrane faksy by mogl sobie drukowac .
system na ktorym to ma dzialac jest WIN XP.

czy ktos wie jak to zrobic ?
czy trzeba jakies odpowiednie oprogramowanie miec by tak robic,czy wystarczy
zwykle oprogramowanie do skaneera a pozniej tylko wysylanie w jakims .bmp
czy .jpg?-(ale jak??)

jak ktos cos takiego robil prosze o pomoc bo do jutra musze wiedzec jak to
sie robi:)

ps.nie wiem nic na ten temat bo nigdy nie mialem modemu ani nie wysylalem
faksu:)
 pozdrawiam.

Niff