Re: jaka plyta do Cel 2,4

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 16:09:27 MET

On Mon, 9 Feb 2004 14:53:18 +0100, Blesso wrote:

[...]
> tylko jest jedno ale ..
> za staaarych dobrych czasow , gdy to czlowiek toczyl boje w obronie plyt
> low-endowych z"zatwardzialymi" fanami plyt innych producentow - (patrz
> Sprocket i K.Szczepanek) cenowo taki ECS bil wszystko na glowe

Nie chcę do tego wracać, ale nie mogę nie zauważyć, iż Shuttle AK32 była
raptem coś 15 zł droższa od Twojej Ukochanej K7S5A ;)))

[...]
> argumenty z reki wypadaja same
> chyba przyjdzie czas wywiesic biala flage

Szkoda :(
Nic tak nie poprawia samopoczucia, jak *dobry* flamewar ;)))

> ale haslo pozostaje nadal aktualne :
> dooo boooju- do bojuu do-boju ECS !!
> ;)

Epooox do booojuuu
ECS do g......ju !!! ;)

> Pozdrawiam "Stara Gwardie"

ja też... :)

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!