[NTG] Sorki sale mnie trafia

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 10:52:58 MET

 Zupelnie nie na temat grupy..raczej o dostepie do niej.
Kozystalem z serwera news.icm.edu.pl
Zamkneli go i zrobili news2.icm.edu.pl
I jak sie uda w ogole polaczyc raz dziennie to jest swieto...
Podpowiedzcie z jakiego serwera najlepiej do czytania i pisania na grupe
kozystac.
Kozystam z polaczenia modemowego na zmiane tpsa i netia(callback)
niestety news.tpi.pl przy polaczeniu przez netie odmawia polaczenia...
tepsa zalozyla blokady.
Chodzi mi o jakis serwerek ktory bedzie bezproblemowy i bedzie mozna
zarowno wysylac jak i pobierac z niego posty laczac sie przez tpsa i
netie...czyli takiego bez blokac monopolistycznych :-(
Sorki za posta ale juz naprawde mnie trafia..
Pomozcie ...

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****