Re: przeniesienie systemu na nowy dysk

Autor: leszal (leszal_at_interia.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 14:16:45 MET

To jest zabezpieczenie XP'ka. Przed zrobieniem obrazu dysku, uruchom program
SYSPREP - jest na płycie instalacyjnej XP. Zapieczętuje on ci system na
nowo, po czym wyłączy się system. Wtedy zrób Ghosta.
Po uruchomieniu przeniesionego systemu z nowego dysku , system poprosi o
wpisanie SN.

pozdr.

Użytkownik "Miki" <rokicki.REMOVEIT_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jak przeniesc partycje systemowa ze starego dysku Maxtor 40GB na nowy
Caviar