Re: Asus p3b-f - jak wejsc do biosu SCSI

Autor: BrunoJ (brunojj_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 13:40:24 MET

Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał(a):

> Słuchaj, a ten kontroler SCSI ma wogóle swój własny BIOS ?
> Bo nie wszystkie kontrolery mają.
aaaaaaghhh!!!
A czy przeczytales moje pytanie? Temat watku? kolejne wypowiedzi?
No przeciez napisalem wszystko co sie dalo, wlasnie zeby uniknac takich
(za przeproszeniem) glupich pytan....

Wiec jeszcze raz, w skrocie, zeby nie powtarzac pierwszego postu.
Chce wejsc do biosu NCR na plycie glownej Asus, nie na kontrolerze.
Szukam odpowiedniej kombinacji klawiszy.

pozdrawiam
Bruno