Kamera internetowa z softem

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 11:18:12 MET

Witam!
Czy znany Wam jest produkt typu kamerka internetowa, ale która posiada na
wyposażeniu WebCam'o-podobny soft?
Chodzi o zrzucanie obrazków gdzieś na dysk + wbudowany mini-serwerek WWW,
coby można było sobie zdalnie oglądać.
Wiem, że takiego softu na sieci jest jak psów, ale z reguły jest to software
(po iluś tam dniach trzeba płacić, a ja chciałbym legalnie mieć), albo jakiś
dziadoski spyware/adware, co mnie do pasji doprowadza.
Oczywiście, dobrze by było, gdyby taka kamerka to też nie był jakiś badziew
straszny, chociaż żadnych tam cudów jakościowych nie oczekuję.
Inny problem - obecnie mam jakiś szajs z MediaTech - co to niby i kamerka i
aparat. Oczywiście jako aparat to porażka, ale gorzej, że jako kamera działa
nieźle, jak jest sporo światła. Jak jest troszkę ciemniej to szumy są tak
dramatyczne, że krew zalewa - masa kolorowych kwadracików zamiast obrazu.
Pytanie - czy każda kamerka inernetowa polegnie jak jest mało światła? Np.
przy świetle sztucznym, wieczorem?

Z góry dzięki za pomoc

Marek