Problem z modemem

Autor: Silmar (silmar_at_NO_SPAM.talex.pl)
Data: Fri 06 Feb 2004 - 13:36:16 MET

Hey!

Od kilku dni mam problemy z połączeniem modemowym.
Wdzwania się poprawnie, przydziela adresację IP, ale to już wszystko :(
Nie można wejść na żadną stronkę ani nic zpingować - oprócz jednego z
przydzielonych serwerów DNS. Drugi milczy :(
Przeskanowałem system antywirem Symanteca z najnowszymi sygnaturami,
zaintalowałem i przeskanowałem system AntyDialerem ze stronki TP S.A. -
żaden nic nie wykrył.
Na tym samym kablu połączyłem się laptopem i wszystko było OK.
Sytem to Windows XP Pro, sprzęt w miarę nowy - wszystko kupione jakieś trzy
miesiące temu.

Czy ktoś już kiedyś spotkał się z podobnym problemem?

Pozdrawiam
Silmar