Re: Radeon 9000

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 09:03:32 MET

Witam.
bezrobotny na pl.comp.pecet napisał(a):
> próbuję zainstalować Radeona 9000 w Windows 98se
> sama karta instaluje się normalnie, podaje się scieżkę do
> sterowników i już, ale oprócz karty próbują się zainstalować
> dwa dodatkowe nieznane urządzenia, z tym, że wskazanie
> na sterowniki kończy się niepowodzeniem.
> CO TO za urządzenia i JAK JE zainstalować?

Kartę po włożeniu uruchom na sterowniku uniwersalnym (S)VGA.
Następnie ściągnij Catalysty ze stronki Ati. Ja obecnie używam 3.7 gdyż
pewna gra mi na nowszych nie chciała chodzić. Może to w 4.1 poprawili,
nie testowałem. Najlepiej ściągnąć wszystko w jednej paczce. Wtedy masz
komplet, sterownik do ekranu (są dwa urządzenia), sterownik dla wejścia
wideo WDM oraz panel sterowania ATI.

> a druga sprawa to jak zgrywa się z VIVO?

Z pomocą Multimedia Center od ATI. Jeśli masz poprawnie zainstalowane
sterowniki WDM. Poza tym dowolnym programem potrafiącym korzystać z tych
sterowników. U mnie działał MS Movie Maker oraz Encoder. Ten drugi jest
potrzebny do instalacji Multimedia Center. VirtualNanDub (czy jakoś
tak). Może coś dostałeś z płytkami z kartą ? Na www.divx.pl jest kilka
artykułów o przechwytywaniu wideo.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
[ Arek Wołowicz | wolek_at_pf.pl | www.wolek.prv.pl   ]
[ Duron 900 | ECS K7VZA | 256 MB | ESS Allegro PCI ]