Re: Zmian boisu na Abit IC7G

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 01:12:35 MET

.. ach, zapomniałem, jeszcze 2 pytanka (w końcu topic z IC7 w roli głównej
nie zdarza się często).
Czy w wymienionej MoBo dane z HDD podłączonego do kontrolera Silicon Image
przepychane są przez magistralę PCI, czy też - korzystniej - przez mostek
południowy?
Wydaje mi się, że przez PCI, ale może się mylę. A nawet gdyby przez PCI, to
zakladajac, czy przy jednym takim dysku cierpia karty rozszerzen, typu TV,
muzyczna, modem oraz peryferia USB (webcam, drukarka)?

I finalne pytanko. Czy takie
http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1163.htm alternatywne chłodzonko
mostka PN nie wjedzie aby w interakcję z CNPS7000 Zalmana na CPU? Nie mam
tej mobo abita, ale wkrotce stanę sie jej -mam nadzieje- szczesliwym
posiadaczem, dlatego uzytkownikom latwiej bedzie zkonfrontowac, podane w
linku, wymiary TIGERA z rzeczywistą przestrzenia do rozdysponowania, miedzy
kartą AGP, a Zalmanem.
Z gory dziękuje za pomoc.

Pozdr.,
Kolu