Re: Re: Pomocy!!!!! Utraciłem 14GB Cennych Danych

Autor: JFK (jfk_at_okg.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 01:00:25 MET

On Sun, 08 Feb 2004 22:38:23 +0100, jarek wrote:

> Łatwo powiedzieć 24zł.
owszem latwo biorac pod uwage ile teraz zaplaci za ich odzyskanie
coz zycie boli
jak ja stracilem dane z calego dysku to tylko wzruszylem ramionami
postawilem nowy system i zgralem wazne dokumenty z cd-rw
wlasnie po to mi sie automatycznie tam co wieczor kopiuja
jak ktos nie ma kopii to sam prosi sie o problemy
dobra mniejsza o narzekanie co do pomocy to:
kiedys u kolegi odzyskalem cala prace za pomoca easy recovery
nie wiem na ile to jest dostepne teraz bo daaawno nie mialem takich
problemow no ale rozejrzec sie mozna
pozdrawiam

--
JFK