Re: w sprawie abita

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 22:41:14 MET

W artykule news:c05bc3$7nk$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Rafal Fabich z adresu <rfabich_at_wp.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> mam pytanie dotyczace plyty NF7 i zamontowanego na chipsecie wiatraka.
> Otoz, czy u Was tez tak halasuje?
> U mnie przy rozruchu komputera wiatrak ten jeczy przez minute, potem
> jest ok.
> Czy ktos z Was ma lub mial podobny problem i ew. jak sobie z nim
> poradzil? Pytam, bo nie wiem czy plyte oddawac do reklamacji, ktora
> niestety za dlugo trwa.
>
> Pozdrawiam
> Rafal

AAA... koledzy co pisali o wymianie wiatraka widac ze z nowymi abitami nie
mieli do czynienia.
Poprostu wiatrak gdy wlaczasz koma pracuje na max...dopiero gdy bios go
zwolni jest cisza..
A zwalnia go bo mozna w biosie ustawic na ile procent ma pracowac.Nie
pamietam jak sie opcja nazywa ale jako default jest ustawione 50%.
Tak wiec tylko w poczatkowej fazie rozruchu go slychac.
Coz...abitki nowe doskonale do podkrecania wiec i zapas na wiatraku musi
byc :-)

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****