Re: zjarany zasilacz i płyta

Autor: JorMunGanDur (x_at_x.x)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 23:46:45 MET

User_____<'Blesso'>
E-Mail___<blesso[no spam]@wp.pl>
MessageID<news:c06d1m$f8a$1_at_atlantis.news.tpi.pl>

> JEsli uwazasz ( uwazales ) ze Abit moze pasc tak samo jak np Pc Chips ( w
> swoim czasie ) to ja tez nie mam wiecje pytan
jeśli babcia miałaby wąsy, byłaby dziadkiem. nic nie pisałem o porównaniu
abita to innych płyt.

> i ktos wydal 280zl za PC chipsa i np 550zl za Abita
> roznica ?
Wystarczyło wejść do biosu by zobaczyć że pcchips nie dorasta abitowi do
piet.

> kto pierwszy byl w serwisie ?
Nie porównuj pcchipsa z abitem, oszczędź sobie wstydu. Gdybyś pracował
chociaż trochę w serwisie, wiedziałbyś że marki nie ocenia się po serii płyt
sprzed np 4 lat, tylko przez pryzmat wszystkiego co wydała na rynek, a tutaj
abit i pcchips to dzień i noc, podobnie jak sirtech i noname'owy złom taki
jak codegen. Jeśli dalej masz wątpliwości, otwórz sobie oba zasilacze i
zobacz jakie mają bebechy, zobaczysz co to znaczy oszczędność, oraz za co
płacisz dodatkowe zł i co dostajesz.

Dodam że potencjalnego klienta mało obchodzi awaryjność np płyt głównych
danego producenta sprzed np 4 lat, skoro kupuje zupełnie inne urządzenie.

--
http://www.republika.pl/jmgd/
Metal to braterstwo i elita