Re: zjarany zasilacz i p³yta

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 23:13:54 MET

U¿ytkownik "" <> napisa³
> Tylko ¿e kupowanie z g³ow± 10 razy zmniejszy ryzyko uszkodzenia komputera.
____________________

wiec zapytaj sie w serwisie ile to tez Abitow z kondensatorami napuchinetymi
jak beczka przyjeli
a moze pamietaja padajace LG 775 (ktre to byly w "swym "czasie jednymi z
lepszych na rynku jesli chodzi o parametry
a Cd LG ktore rozwlalay plyty w srodku (a w Chipie ilez to dobrego o nich
pisano)
a moze kogos wkurzy Samsung 757 ktory niezmienie zajmuje jedno z pierwszysch
miejsc w testach a okazuje sie ze ma klopoty w kolorami/cieniami na szybie
kineskopu/geometra
a zapytaj sie ilez to tez sprzedalo sie tych bezfirmowych zasilaczy a ile
np wrocilo "walnietych "chiftecow(patrz -grupa )
nie da sie ustrzec przed psuciem sie sprzetu
a "fachowcy " ktorzy polecaja to co najlepsze bo w testach jest xtra albo
koledze dobrze chodzi czy "ja mam to w swoim kompie" sa akurat najmniej
wartosciowymi doradcami

Blesso