gdzie tu jest logika? [dlugie]

Autor: Jakub Lacki (kubalacki_at_poczta.onet.pl.poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 22:35:46 MET

witam,
mam tak dziwny problem ze postanowilem poprosic o pomoc.
mianowicie mam karte radiowa D-Link DWL-520+. z tego co wiem niektore z
podobnych kart *wymagaja* do pracy plyty zgodnej ze standardem PCI 2.2.
nie udalo mi sie ustalic czy ta karta rowniez tego wymaga (na pudelku
napisane jest ze potrzebuje 32-bitowego slotu PCI, cokolwiek to znaczy)
majac nadzieje ze uda mi sie ja odpalic wlozylem ja do komputera z plyta
obslugujaca jedynie PCI 2.1 (jak sie pozniej okazalo w BIOSI-e "PCI 2.1
compilance" bylo wylaczone). wszystko dzialalo OK do momentu gdy
podlaczylem do karty antene. to mogl byc blad, ale podlaczajac antene
nie wylaczylem komputera. komp sie zawiesil, a po resecie juz nie wstal
(monitor sie nie wlaczyl, a BIOS nawet nie beep'nal)
zamienilem slotami karte bezprzewodowa z inna karta PCI - nie pomoglo.
wyjalem karte bezprzewodowa - komputer wstal. wstawilem karte graficzna
Ati Rage w slot w ktorym pierwotnie byla karta bezprzewodowa - komp
znowu nie wstal.
wymienilem plyte glowna w kompie. wlozylem karty z powrotem - komp nie
wstaje. wyjalem bezprzewodowke - komp dziala.
wstawilem bezprzewodowke w innego kompa obslugujacego PCI 2.2 - dziala
bez problemow...
nie mam juz zupelnie pomyslu co moze byc tu przyczyna - jest tak jakby
podlaczenie anteny popsulo zgodnosc karty z PCI 2.0 - jak dla mnie jest
to bez sensu....
bede wdzieczny za wszelkie sugestie. pozdrawiam,
Jakub Łącki