Re: zjarany zasilacz i płyta

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 22:29:39 MET

Użytkownik "PP" <> napisał
> spalil mi sie zasilacz. przy okazji spalil plyte. tzn nie zupelnie. plyta
> sie zglasza, rozpoznaje procesor ale nie widzi pamieci. wszytkie inne
> podzespoly sa sprawne bo dzialaja juz na innej plycie. uszkodzona plyta to
> msi kt3v na kt333.
______________

przewaznie padaja kondensatory i diody
ciezka robota i chyba nieoplacalna ( przy dzisiejszych cenach nowych plyt
glownych)
niestety nie da sie uniknac tragedi w kompie i to niezaleznie co do niego
wlozysz (tak jakby to chcial JorMunGanDur.)

jesli jednak plyta sie zglasza to przetestuj dobrze pamiec ( memtest86) moze
ona jednak padla ?(to ze dziala na innej plycie nie oznacza wcale ze jest
dobra)

masz mozliowsc wejsca do Biosu ?

Blesso