Re: chieftec ssie... [bylo: problem z zasilaniem ??]

Autor: q_at_q.pl
Data: Sun 08 Feb 2004 - 21:04:45 MET

.Peeter <peeter_at_nospam43.pl> wrote:

> Sprawdzałeś, czy diody są dobrze zamontowane? Przecież
> to nie ma prawa nie działać... Ja w swoim czifteku zmieniałem
> diody na takie niebieskie oczojebne, nie miałem z tym też
> żadnego problemu, mocowanie diód w tych obudowach rządzi :)

tez nie moglem uwierzyc...

zdjalem panel i zobaczylem kupe gluta ktorym sa wklejone poszczegolne
diody. o ile cokolwiek przez nie widac, to kable sa podlaczone.

wykluczam tez bledne podlaczenie do plyty, nie mozna sie pomylic
na mojej, bo grupy pinow sa wyraznie opisane i rozdzielone przerwami.

tak czy siak, dzieki!