Re: Bogus a ja Ci wierze

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 18:53:59 MET

"Rafał " <delbana_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> priomo chłopczyku to ja dyskusji nie zaczynałem

a) chlopczyku to bedziesz mogl/mozesz mowic do swojego syna, po to sie
przedstawiam bys mogl do mnie zwracac sie po imieniu. Proste?

b) na przypomnienie? Message-ID: <c032p6$9cf$1_at_inews.gazeta.pl>

> secundo mam taki kaprys

No to na przyszlosc moze lepiej sobie odpusc kaprysy w usnecie.

> jednak sie zgadzamy:)

Nikt nikogo do niczego nie zmusza, ale pewne zasady obowiazuja :)

EOT

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,