Pomocy!!!!! Utraciłem 14GB Cennych Danych

Autor: Zwyrol (zwyrol_at_op.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 19:06:08 MET

Słychajcie pomozcie mi.... Moj problem polega na tym wlasnie naprawialem
dysk programem NU2001 pod dosem i w trakcie sprawdzanie diskdoctorem
sprawdzilem maja partycje dysku glownego ktorego nie naprawialem i po
powrocie do WinXP na dysku sa jakies dziwne pliki ( : , ; , itp) jest
ich 377 po ok 1,9mb a pojemnosc dysku: wolne 1GB z 15GB czyli wychodzi na
to ze te dane tam jeszcze sa. Niestety podczas sprawdzania nie zrobilem skip
undo file czyli zmiany juz nie cofne. Czy znak ktos jakis sposob zeby
przywrocic te dane 14GB byly one dla mnie bardzo cenne PROSZE O POMOC
tomciol2_at_wp.pl
Mam 3 partycje dysko glownego i padla mi ta srodkowa(D:) aha i robilem je
podczas instalacji WINXP i wczesniej mialem problemy z wejscie na ta
partycje spod dosa. Aha i mOj dysk to WD 40GB 7200 8Mb bufor