drukarka laserowa

Autor: woj (wmhistkr_at_polbox.com)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 19:04:41 MET

Wiem, wiem....bywało na grupie. Ale z w miarę sensownych porad wyczytałem,
żeby kupic starszą, używaną HP (4,5,6). A ja używanej nie chcę - bo obawiam
się nacąć na egzemplarz podpicowany, o umiarkowanej trwałości. Chcę kupić
nową - ale niezbyt drogą - do domu. Najlepiej do poziomu 1000 złotych, lub
niewiele więcej. Inne kryteria - tani koszt wydruku i przyzwoita (no - bez
wodotrysków) jakość tegoż.
Pytam więc - użytkuje ktoś któryś z obecnie oferowanych modeli? Może polecić
(dlaczego?) - odradzić (dlaczego?). Rozważałem m. in. Samsung ML-1510 i
jakąś tanią Minoltę (1250W, 1300), a z nieco droższych Samsunga ML-1750,
Brothera HL-1430 i Lexmarka E321.
Pozdrawiam,
Woj