Re: no i wiedziałem

Autor: Corran (corran[usun-to)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 18:48:58 MET

Dnia Sat, 7 Feb 2004 18:06:14 +0000 (UTC), Rafał
<delbana_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisał:

> że towarzystwo poleci Ci takie a nie inne zasilacze.
> witam wogóle
> enermax za 200 zł - pokazcie a kupie
> co do chiefteca to ostatnio podobno sie spieprzyły wiec co za róznica
> codegen
> czy ten?? cena! a ta jest na korzysć dla codegena. wiem ze juz czeka mnie
> mały lincz w zwiazku z powyższym ale nic to. słuchaj jak nie masz to
> kasy to
> nie masz luksusuów a za male pieniadze to lepiej kupic najtańsze bo
> wszystkie

Człowieku widziałeś ty kiedy chiefteca na oczy? Zważ w ręce i ile waży
chieftec a ile codegen, jeśli nie czujesz różnicy to narawde uośledzony
musisz byc.

--
   ___                                 #  To jest puste...ciągnie  #
  / __\__  ________________            #  się w nieskończoność...  #