Re: temperatura Bartona 2500+

Autor: Stan_Z (stanzag_at_go2.pl)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 17:39:24 MET

Reeeety zmień czym prędzej wersje programu asusa ( u mnie dobrze wskazywała
wersja 22109), a do tego na radiatorku czipsetu na płycie doinstaluj
wentylatorek. To niestety przypadłość konstrukcji płyty ASUSA na KT600 wówczas
wszystko wróci do normy.
No i zobacz czy aby nie ustawiłeś napięć w biosie na auto. Wówczas napięcie na
procu może być wyższe niż to co deklaruje bios i niestety objawia się to
przegrzewaniem procesora. Tak przynajmniej było w mojej płycie ASUSA K7V600 bez
X.

--
Stan_Z
Technika to nie magia,