Re: Drutmod nie działa

Autor: Hubert Grzegorzewski (spamerzy_at_akujcie.sobie.do.woli.invalid)
Data: Sun 08 Feb 2004 - 16:48:39 MET

JaroMi wrote:
> Huh
> Jak masz zablokowanego (barton po38 tyg) to nici z drutmoda,
> lakiermoda itp. operacji na mostkach...
> Zablokowanie polega na ZUPEŁNYM odłączeniu wewnętrznych połączeń
> procesora z PIDami... czyli masz tylko możliwość zmianą fsb...
> So pity....

Hmmm... A T-bredy nowe tez sa tak blokowane? Bo jak tak to troche smutno :)

> PS. (sorki nie doczytałem)
> No chyba że masz tbreda z porozcinanymi mostkami L1 - opłącz je
> umiejętnie i powinno chodzić
> jak
> http://www.ocinside.de/go_e.html?/html/workshop/pinmod/amd_pinmod.html
> Powyższe odnosiłem no nowych procków poblokowanych kompletnie....

Wlasnie z tego korzystalem i jak pisalem w pierwszym poscie - probowalem
ustawienia "Unlock - Multi via BIOS up to 12,5" oraz ustawic mnoznik na
sztywno na 10. Nic z tego - wyglada jakby procek mimo to byl zablokowany na
12,5. A co z tymi mostkami ? Wydawalo mi sie, ze drucik to wlasnie
ekwiwalent laczenia mostkow?
Do tego jeszcze wkurzajacy fakt, ze plyta po probie kazdego innego
ustawienia w biosie niz "auto" wymaga resetowania biosu. W starym Soltku
mialem switch'e - to bylo jednak fajne rozwiazanie :)

Pzdr
Hubert

--
hubertg * poczta , onet , pl